sobota 11. března 2017

Sleduji: Pretty Little Liars

Takže jsem se konečně rozhodla napsat něco o seriálové formě Roztomilých malých lhářek! Knižní série je z pera Sary Shepard a podle jejích knih byl právě natočen seriál Pretty Little Liars (Prolhané krásky). V tomto článku vám řeknu můj nadšený názor a napíšu pár stránek, kde seriál sleduju nebo jsem sledovala.. 


Na tento seriál jsem se začala koukat na začátku února, kdy jsem se nudila a rozhodla se začít sledovat nějaký ,,nový" seriál. Rozhodla jsem se právě pro Prolhané krásky a už od prvního dílu jsem do toho byla úplně zažraná. Jedná se totiž o mix napětí, akce, romantiky a velkou dávku tajemna. 

Pretty Little Liars je americký seriál, který se vysílá od roku 2010 až do teď a mohli bychom ho zařadit do drama, mysteriozní a thrillery (a samozřejmě je tu trochu i té romantiky). Seriál vznikl díky knižní předloze, jejíž autorkou je Sara Shepard. Naše hlavní pětici hrdinek ztvárnily: Troian Bellisario (Spencer Hastings), Ashley Benson (Hanna Marin), Lucy Hale (Aria Montgomery), Shay Mitchell (Emily Fields), Sasha Pieterse (Alison DiLaurentis). Více o obsazení můžete najít na ČSFD

Poté co se Alison ztratí, jakoby se po ní zem slehla, zbylé kamarádky Spencer, Hanna, Aria a Emily se od sebe oddálí, protože to, co je spojovalo, byla právě Alison. Jenže pak se najde tělo a s tím i zprávy od A, který zná tajemství, která o nich věděla jen Alison. To zase stmelí kamarádky dohromady a honba za tím, co se skutečně Alison stalo může začít!

První den, kdy jsem seriál objevila, jsem zvládla zhlédnout asi dvacet epizod, což už je skoro jako celá jedna série, takže pokud hledáte něco, čím se na hodně dlouhou dobu zabavíte, seriály obecně jsou pro vás mým velkým doporučením. 

Od první série až do třetí se na seriál můžete v pohodě koukat s českým dabingem, od čtvrté série už ale musíte koukat přinejlepším s českými titulky. Já jsem tedy byla hodně v šoku, když jsem se dozvěděla, že tady už seriál v češtině končí, ale to se hned obrátilo, protože je to skvělý způsob, jak si zlepšit angličtinu! Jinak celý seriál i v dobré kvalitě v pohodě najdete online na internetu.

Trailer na první sérii! 

Mojí nejoblíbenější postavou je zde Spencer, protože její charakter mě něčím zvláštním zaujal, z kluků to pak zřejmě bude Toby Cavanaugh, kterého společně se Spencer miluju! Pak mám ráda Hannu a Caleba, ale ne talik jako Spencer a Tobyho. 

Samozřejmě nejradši mám ráda ty napínavé a tajemné úseky, kde už se schyluje k odhalení a nebo se prostě stane něco nečekaného, co mi prostě vyrazí dech. To se ale týče první A, odhalit jí nebylo vůbec těžké a konec druhé série mi mojí teorii jen potvrdil, co se ale týče dalších jsem úplně bezradná.


14 komentářů:

  1. Pretty Little Liars je skvělý seriál. Souhlasím s tebou, že na ukrácení dlouhé chvíle je naprosto ideální, sama jsem se od něj nemohla odtrhnout. Dokonce jsem četla i knihy, zatím ne všechny (přece jenom je to velká série). Bohužel je to asi jediný případ, kdy se mi seriál líbí více něž kniha. Protože kromě stejných jmen seriál s knihou nic moc podobného nemá...
    Rozhodně je ale obojí moc povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihu jsem taky zkoušela, ale nakonec jsem si řekla, že to možná nebude ten nejlepší nápad, takže jsem zůstala jen u seriálu :)

      Vymazat
  2. Škoda, že už jen 10 dílů a bude konec.. mě to se to moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice zatím jen u čtvrté série, ale je mi jasné, že do prázdnin to mám celé :)

      Vymazat
  3. Pretty Little Liars znám, nicméně jsem se na ně nikdy nedívala a pořád to odkládám - a to kolikrát mám na seriály nouzi :) Ale myslím, že na ně už brzy dojde řada :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pretty Little Liars je opravdu skvělý seriál... i když podle mě si mohli poslední a druhou polovinu předposlední série odpustit, ale nevadí :)
    Jinak s tebou naprosto souhlasím! Spencer a Toby, Hana a Caleb... prostě dokonalé páry :)
    Tvé bezradnosti se nedivím. Seriál je tak zamotaný, že kdyby to někdo sledoval fakt pozorně minutu po minutě, asi by se tam našlo spoustu nesrovnalostí. Ale z dlouhodobého hlediska je to zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už teď bohužel pár věcí vím dopředu, aneb chodící spoiler jménem starší sestra :P

      Vymazat
    2. Ještě štěstí, že u nás nikoho nezajímá na co se koukám... i když zase jsou spoilery všude na internetu... člověk se jim nevyhne :(

      Vymazat
    3. jo, to je taky pravda (aneb jak jsem si vyspoilerovala jednu A).

      Vymazat
  5. PLL jsem naprosto milovala. ♥
    Bohužel mi to přijde až moc protahované, takže jsem přestala koukat, někdy chci vidět i zbylé epizody, ale prostě už mě to nebavilo...
    Hezký článek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně tě chápu, ale já se chci pořád dozvědět pravdu a proč to tak je, takže mě to ještě neomrzelo :D jinak ti děkuji :)

      Vymazat
  6. Pretty Little Liars naprosto miluju a hlavně Spencer. ❤ Strašně mě mrzí, že už to končí. Jsem až takový maniak, že jsem všechny díly viděla nejméně třikrát. Prokrastinace je v tomhle případě u mě na denním pořádku :)
    Jinak moc pěkný článek :)
    Evelin Monde http://evelinmonde.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se na to třikrát koukat nemohla :D Děkuji :)

      Vymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)