středa 21. června 2017

Wishlist #4

Zdravím knihomolové! Už dlouho jsem nedělala nějaký wishlist článek, takže jsem se to rozhodla napravit. Objevila jsem opět pár knih, které teď čekají na to, až si je koupím. 



Jako první je tu Roar od Cory Carmack. Tahle kniha byla v červnovém Fairyloot, který jsem si opět nekoupila. Kniha mě každopádně zaujala, a tak si jí chci rozhodně pořídit. 

Na Because You Love Me To Hate Me jsem narazila už někdy dříve, ale zapomněla jsem název, takže jsem si knihu nemohla nikam zaznamenat. Tato kniha by měla být plná povídek a jednou z autorek je i Marissa Meyer (takže o jeden důvod víc si knihu koupit!)

Poslední kniha je The Raven Boys od Maggie Stiefvater. Knihu bych si chtěla přečíst v angličtině, protože u nás se bohužel nedovydá celá.

 No a je tu také Tokyo Ghoul, aneb když se rozhodnu začít číst manga a tohle jediné mě asi tak nejvíc zaujalo (a navíc to nemá sto dílů).

Taky máte na nějakou knihu zálusk? 
Nebo jste nějakou četli? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)