pondělí 8. srpna 2016

Vítejte v mém knižním království!

Ráda bych vás přivítala na mém (úplně novém) blogu!

Jak už jste asi z názvu zjistili budu se věnovat knihám, méně častěji filmům nebo seriálům.

Už před několika týdny mě popadlo si založit blog na blogspot, jenže většina jmen která jsem měla už vymyšlená byla obsazena. Taky to chtělo něco originálního, co bude muset obsahovat nějaký fantasy prvek a nějakou spojitost s knihami, fandom (či s fangirl). Myslím že se mi to povedlo ♥

No, hrozně moc mě baví dělat si záznamy o knihách, ale pokud bych o každé přečtené knize měla na papír napsat obsah, za chvíli by mi upadla ruka. Jenže na počítači je to rychlejší a navíc se o to můžu podělit s ostatními čtenáři.

Na tento rok (2016) jsem se rozhodla si udělat Knižní výzvu jen pro sebe. Sama pořád nevím, kolik knih si mám dát jako cíl. Ale myslím že by to mohlo být kolem 50-60. Výsledek práce se můžeme dozvědět na konci roku (asi 31.12. 2k16 v 00:00) Další důvod proč jsem si udělala blog - abych někam mohla napsat jak to všechno dopadlo!

Zrovna před několika dny jsem dočetla knihu (a už čtu další samozřejmě), takže už píšu první recenzi a celkem mě zajímá co z toho vznikne.

To je ode mne prozatím vše, vaše knihožroutice ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)