středa 28. prosince 2016

Knižní přírůstky #5

Jen co skončili Vánoce tu mám další přírůstky, protože dnes byla 30% sleva na všechno v Knihy Dobrovský a já toho nemohla nevyužít! Knih mám mnohem méně než jsem čekala, ale musím myslet i na další díly, kdyby se mi knihy líbily až moc :) Konečně si můžu vyškrtnout další pár ze seznamu!


Jsou to tedy knihy Iluminae a Cinder, už se na ně moc těším 😊

6 komentářů:

  1. Cinder je skvelá, veľmi sa mi páčila. Druhú knihu poznám z videnia, ale ešte som nečítala. Pri oboch však prajem príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že se ti líbila, už se na ní moc těším a děkuji :)

      Vymazat
  2. Dnes jsem také vyrazila na nákupy, ale takové malé... Chtěla jsem si u nich pořídit pastelky, a nakonec jsem je tam nechala, protože nadsadili cenu a sami to ještě přiznali...
    Užij si knížky! Illuminae ti hooodně závidím! :D Krásné čtení přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je smůla, já dostala pastelky k Vánocům.. a děkuji ti! :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné kousky :) Určitě se chystám na Illuminae, kniha mě zajímá, protože je dost originální zpracováním :) A na Cinder se právě chystám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já jsem úplně nedočkavá z Iluminae.. všichni si jí vychvalují, takže jsem ráda že jsem se k ní dostala :D

      Vymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)