pátek 30. prosince 2016

Knižní přírůstky #6 a návštěva KNIHOVNY!

Není to dlouhá doba co jsem vydala přírůstky, jenže se mi ještě scházejí dárky z Vánoc a tak to budu nějak průběžně doplňovat (tohle je snad poslední!). No a taky jsem se rozhodla do tohohle článku přimíchat i pár úlovků z knihovny, kterou jsem zase po měsíci navštívila a jaký jsem z toho měla dojem? No.. musela jsem hledat a byla jsem překvapena co má bystrá očka zachytila :D A abych tady nevydávala články o jedné knize, tak jsem se rozhodla témata spojit..

Jako první tady je přírůstek do mé knihovničky navždy. A tím je kniha Královna stínů, kterou už jsem pomalu začala oplakávat, jelikož se zabalená pod stromečkem neobjevila.. :( Ale nakonec jsem jí dostala a no.. tady je.. :)


No a teď se pojďme podívat co jsem ulovila v knihovně! Musím říct že jsem nečekala že odejdu se spokojeným úsměvem a nechápu jak je vůbec možné že v naší malé zapadlé knihovně se knihy vůbec objevily!



Je to tedy kniha Fangirl od Rainbow Rowell, tuhle knihu snad všichni známe. Hlavní postava Cath píše fan fikce a má tak trochu fobii se sociálně začlenit. No a pak je tu Rudá královna, která byla v knihovně rovnou dvakrát! :o ..a tak jsem si jednu půjčila :) Nevím jestli knihy stihnu přečíst, ale snad ano. Je dost možné že se mi Fangirl zalíbí a koupím si jí domů, uvidíme.. :D

A tohle už jsou všechny knihy pěkně pohromadě :)
P.S. Příště se budu snažit udělat to i bez světýlek :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)