neděle 18. prosince 2016

Christmas Book Tag 2016


I já jsem se tak trochu rozhodla naladit na svém blogu vánoční atmosférou a to tímto článkem (ale nebojte, vyjde jich víc). Nějakými otázkami jsem se inspirovala (z blogu Milujeme knížky) a občas jsem je malinko poupravila. Na konci článku najdete i můj seznam knih, které si přeji (nebo alespoň pár z nich) :)

1. STROMEK - JAKOU KNIHU BY SIS PŘÁLA POD STROMEČKEM NAJÍT NEJVÍCE? 
Začali jsme lehkou a zároveň těžkou otázkou.., protože nejvíce jsem chtěla Pasažérku (tu jsem si ale koupila sama) a tak mi zbývají jen samé sérii, takže nejvíc bych asi chtěla 2., 3. a 4. díl ze série Skleněný trůn (protože první díl byl boží). Samozřejmě knih je více, ale tyhle prostě chci nejvíc.. 

2. RODINA - S JAKOU KNIŽNÍ POSTAVOU BYS NEJRADĚJI STRÁVILA VÁNOCE?
Teď mě zrovna napadla Lenka Láskorádová, takže asi s tou, určitě bychom si spolu rozuměli *-* Kdo by taky nechtěl strávit Vánoce s HP postavou :) 

3. OZDOBY - KTEROU KNIHU SIS KOUPILA POUZE KVŮLI OBALU? 
Jak tak nad tím přemýšlím tak asi žádná taková není, mě musí zaujmout hlavně anotace nebo recenze, ale nejvíc to asi bude kniha Pod nekonečnou oblohou (po které jsem chňapla v LK a anotaci jsem si přečetla až potom). Jelikož když tuhle knihu dáte na světlo budou vám na obálce tančit duhové odlesky.

4. KOLEDY - KTERÁ KNIHA TI VLEZLA DO HLAVY A NEMOHLA JSI NA NÍ PŘESTAT MYSLET?
Prostě Dopisy na konec světa od Avy Dellaira a žádná jiná, tahle byla prostě naprosto dokonalá až jsem jí všem musela doporučovat a podstrkávat. Prostě krásný a dojemný příběh, kde si konec ale musí domyslet sám. 

5. DÁREK - KTERÁ KNIHA TI PŘINESLA NEJVĚTŠÍ PŘEKVAPENÍ? 
Tak určitě první díl Skleněného trůnu, protože jsem to vážně nečekala, bylo to opravdu úžasné (už podruhé tu vychvaluji tuhle knihu). Byla jsem navíc moc ráda když jsem jí pod vrstvou papíru uviděla a celkově že jsem jí dala vůbec šanci být v mé malé knihovně. 

6. POHÁDKY - JAKÁ JE TVÁ OBLÍBENÁ KNÍŽKA, KE KTERÉ SE RÁDA VRACÍŠ?
Jak jsem se tak rozhlédla po knihovničce, tak to budou knihy od Kirsten Gier, takže asi Rudá jako rubín (série Drahokamy). To je prostě moje nejoblíbenější slaďárna ze všech a ani nemluvím o dalších dílech nebo knize První stříbrná kniha snů. 

7. SNÍH - JAKOU KNIHU BYS NEJRADĚJI ZAHRABALA DO SNĚHU A PROČ? 
Napůl zlý od Sally Green, protože mě zklamala a už jí nechci vidět a to nemluvím o hlavní ,,hrdinovi" který mě celou dobu naprosto vytáčel (doufám že vy, kterým se líbila mě neukamenujete). 

8. ZVONEČEK - JAKOU KNIHU JE NEJLEPŠÍ ČÍST O VÁNOCÍCH A PROČ? 
Nejlepší je si dát o Vánocích čtecí maraton Harryho Pottera ♥ a nebo nějaké hrozně moc napínavé knihy, když na Štědrý den čekáte až to večer vypukne v tomto případě to u mě bude Harry Potter a Relikvie smrti a Pasažérka. A samozřejmě zimní romanťárny. 

A co vy? Jak byste na otázky odpověděli? Pokud jste taky nějaký Vánoční Tag udělali šup s odkazem do komentářů ať si počtu :) 

Seznam knih, co bych ráda našla (nejsou tu všechny):
  1. Půlnoční koruna
  2. Dědička ohně
  3. Královna stínů
  4. Mechanický princ
  5. Mechanická princezna
  6. Třpytný dvůr

2 komentáře:

  1. Musím s tebou souhlasit, protože mě také hodně překvapil Skleněný trůn. Vůbec jsem nečekala, že by mě to tak strhlo...:)

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)