středa 1. března 2017

Call-it-what-you-want za únor 2017

Zdravím knihomolové! Už tu zase máme konec měsíce a s tím i nějaké shrnující články, každopádně já obecné Knižní shrnutí udělat nemůžu, protože chci udělat Unboxing a ještě mi schází jeden balíček a chci aby obě knihy byly překvápkem! A aby nebyl blog jen tak bez nového článku, rozhodla jsem se udělat moje oblíbené Call-it-what-you-want, které jsem si dokonce zapomněla zapsat do blogerského diáře :P Naštěstí jsem si vzpomněla a tak doufám, že se vám bude článek líbit :)

Celkem přečteno 5 knih a 1894 stránek


Královna stínů - Sarah J. Maas

Deník Anne Frankové - Anne Frank
All the bright places - Jennifer Niven
Roztomilé malé lhářky - Sara Shepard
(aneb když se pokoušíte přečíst knižní verzi seriálu)
Řekni mi tři věci - Julie Buxbaum
Tenhle měsíc se mi to ani nezdálo tak těžké, to bylo zřejmě tím, že jsem nečetla moc knih, které by se mi zalíbili.. Už se těším zase za měsíc! :D A co vy? Četli jste dobré nebo spíš špatné knihy? 💗

10 komentářů:

  1. Já jsem přečetla čtyři knihy a bylo to takové půl napůl :D

    http://katiehoral.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ta Královna stínů absolutně sedí! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :D Už se moc těším na tvoje CIWYW :)

      Vymazat
  3. Trohu mě zarazila reakce na Annfu Frankovou. Taky bych moc ráda se do ní pustila, čím to bylo? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem že se někdo zeptá :D Myslela jsem, že se do příběhu víc vziju, pořád se tam rozebiralo to samé a mě to už unavovalo. Pak teda asi tím, že na mě čekala jiná kniha a já fakt hnala..
      Dokonce jsem se přemlouvala k lepšímu hodnocení, ale jen tím že se to opravdu stalo se mi přidávat nechtělo. Jak to vidím asi budu dělat recenzi :)

      Vymazat
  4. Parádní článek :) Já zatím knihy za únor nepočítala, dost jsem na čtení kašlala :D

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)