sobota 29. července 2017

Knihy, které si musím přečíst aneb 9 nejočekávanějších knih


Dneska jsem se rozhodla vám představit 9 knih, na které se těším, až si je přečtu. Bude to směs knih, které teprve vyjdou, ale i knih, které teď nově vyšly. A budou to hlavně knihy v angličtině, protože kdo by chtěl čekat sto let na překlad?



O knize Daughter of the Burning city jsem se dozvěděla teprve v den jejího vydání, ale už hned po přečtení anotace bylo jasné, že tuhle knihu musím mít. Nevím, jestli je to dobře nebo špatně, ale tahle kniha mi nějakým způsobem hned připomněla Caraval, který se mi líbil. Kniha již vyšla.

Čeho se už ale vážně nemůžu dočkat je The Afterlife of Holly Chase od autorky Cynthie Hand, jejíž knihy mě tak nějak přivedly ke čtení (hlavně série Nadpozemská, navždy moje srdcovka). Kniha by měla být něco na způsobe Vánoční koledy, ale hlavní postava neuposlechne rady duchů a zemře. Vychází na konci října 2017.

Poslední v této trojici je The Hazel Wood. Anotace mě hodně zaujala a stejně tak i kouzelná obálka (co si budem povídat (ne)suď knihu podle obalu).  Kniha by měla vyjít koncem ledna 2018.


Renegades... co víc říkat než to, že je to od Marissy Meyer (nejúžasnější autorky Měsíčních kronik)? Kniha by měla vyjít na začátku listopadu 2017.

Je jen jeden důvod, proč si chci knihu Zenith přečíst a tím je Sasha Alsberg, jedna z mých nejoblíbenějších booktuberek. Ale i příběh vypadá lákavě, tak uvidím. Kniha by měla vyjít v lednu 2018.

A Šest vran, které mám sice doma v angličtině, ale moc se na to necítím, takže si radši knihu přečtu v češtině. Navíc si chci ten (podle všech) originální a skvělý příběh vychutnat, co to jen jde. České vydání by mělo vyjít začátkem srpna 2017.



A trochu oddechovější young adult kniha Kissing Max Holden, která má vážně nádhernou obálku (jednu z nejhezčích, co jsem u ya contemporary viděla) Kniha vyjde začátkem srpna 2017.

Další na seznamu je The Crowns of Croswald, kniha, která mě hned oslovila obálkou, která se mi teď zase moc nelíbí (ach ty obálky), ale příběh zní velmi zajímavě a napínavě. Mělo by se jednat o knihu pro milovníku kouzel, tajemství a magie - což já jsem. Kniha již vyšla.

A jako poslední je kniha The Gentlemas's Guide to Vice and Virtue, což je opět young adult kniha, která by ale měla být vtipnější než ostatní, což já miluju, takže ji musím mít. Kniha již vyšla. 

Zaujala vás nějaká kniha na mém seznamu?
A co vaše nejočekávanější knihy?
Jesssmí

6 komentářů:

  1. Moc pěkný výběr :) Také jem nedočkavá a nerada čekám na překlad, těším se na Zenith a Daughter of the Burning city :) A z českých knížek nedočkavě vyhlížím Šest vran a pokračování Jiskry v popelu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají vážně nádherně! O některých jsem slyšela a určitě si je chci taky přečíst, třeba Six of Crows Renegades a Daughter of the Burning City. Zbytek jsem neznala, ale některé kousky vypadají vážně kouzelně, takže se po nich určitě porozhlédnu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  3. Až na Šest vran a novinku od Marissy Meyer mi knihy nic neříkají, což jen dokazuje, že v posledních měsících se na internetu skutečně moc nevyskytuji. Ale už jen z tvého článku mám chuť si je všechny přečíst a to ani pořádně nevím o čem jsou, takže to asi půjdu zjistit :)

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)