pondělí 6. února 2017

Call-it-what-you-want za leden 2017

Zdravím vás u nového článku! Poslední dobou vídám více a více zajímavý projekt Call-it-what-you-want, který mě oslovil a rozhodla jsem se ho taky zkusit! :) Jde o to, že ke knihám, které jste v daný měsíc přečetli přiřadíte nějaké gify, které odpovídají tomu jak jste se během čtení cítili (což je sakra těžké).


Na levé straně můžete vidět, jaké knihy se tu dnes objeví. Je to docela vysoký komínek osmi úžasných knih!





Illuminae - Amie Kaufman a Jay Kristof 
(jelikož.. jsem nevěděla jestli má ještě ke konci cenu pro něco žít :P)

Cinder - Marissa Meyer

První Stříbrná kniha snů - Kerstin Gier 
(bylo to jednoduše očekávaně slaďoučké *w*)

Druhá Stříbrná kniha snů - Kerstin Gier 

 Scarlet - Marissa Meyer 

Čáry života - Veronica Roth 
(já v polovině knihy, kdy jsem se do ní konečně začetla!)

Půlnoční koruna - Sarah J. Maas

Dědička ohně - Sarah J. Maas
(tohle obsahovalo všechny pocity - několikrát znásobněte pocity minulého dílu)


Myslím, že leden byl úplně skvělý začátek a byl plný skvělých knih, které jsem si zamilovala ♥ Jaké knihy jste převážně četli v lednu vy? dobré nebo špatné? :)

10 komentářů:

  1. Tak teď si mě fakt pobavila. Je to úžasný nápad, jak vtipně vystihnout bez velkého popisování pocity k dané knize. Musím říct, že u Půlnoční koruny a Dědičky ohně se tam úplně vidím. Zbylé knihy na mě teprve čekají.Jinak chválím tvůj výběr, je dokonalý.
    Asi to budu muset také vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem strašně ráda :D Snad se ti knihy, které tě čekají, budou líbit :) a určitě tenhle projekt zkus, je to zábava! :P

      Vymazat
  2. Tyhle články prostě miluju! :D A gifky ke knihám od Sarah J. Maas naprosto sedí! :D Nechápu, jak to dělá, že je díl od dílu lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem docela zvědavá, jaký gif dám Královně stínů, protože to bylo něco mega epickýho :D

      Vymazat
  3. Tenhle projekt taky vídám čím dál tím častěji, ale zatím mě ho baví spíš víc číst než psát... i když... do budoucna uvidíme.
    Tak ta kočka je skvělá! A pak samozřejmě reakce na Skleněný trůn, které se naprosto shodují s těmi mými :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě hrozně baví projíždět gify, ale je to těžké, aby gif vystihl tak dobře moje pocity :) Jinak jsem ráda, že se mi to podařilo docela dobře vystihnout :D

      Vymazat
  4. Tenhle projekt ráda sleduji u ostatních. Člověk se při koukání na gify odreaguje a pobaví. :) Vybrala jsi opravdu povedené reakce. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Evidentně si měla na leden mnohem lepší knihy než já :) Některé jsem četla a naprosto souhlasím s animacemi a všechny ostatní plánuji. Doufám, že bude moje reakce aspoň podobná té tvojí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, docela se divim, jak úžasný leden jsem na knihy mela :) a taky doufám, že se ti budoucí knihy budou líbit

      Vymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)