úterý 10. ledna 2017

Accio Harry Potter Tag!

zdroj obrázku
Zdravím vás u dalšího tagu, tentokrát to bude na téma Harryho Pottera povinný pro všechny potterheady!!. Tag inspirován Naprostou knihomolkou! Některé otázky jsem malinko pozměnila nebo doplnila, ale myšlenka zůstává stejná :) Otázky budou jak filmové, tak knižní a doufám že se vám tedy tag bude líbit a že ho taky sepíšete a dáte mi odkaz do komentářů :D

Jaká je moje oblíbená kniha? 
Tohle je ta pro mě ta nejtěžší otázka, protože absolutně nevím. Zřejmě to ale bude Fénixův řád, byla jsem na sebe hrdá, když jsem tu tlustou bichli přečetla! Pak samozřejmě šestý a sedmý díl! 

Jaký je můj oblíbený filmový díl? 
Dříve u mě vedl Vězeň z Azkabanu, ale to bylo jen kvůli tomu jak Harry na začátku nafoukl svou tetičku - tu scénu jsem milovala! Jenže teď už je u mě nejlepší Relikvie smrti - první i druhá část! 


Jaká je moje oblíbená a nejméně oblíbená postava? 
Myslím že možná odpověď víte i beze mě.. Ale pokud mě někdo nesleduje tak je to Střelenka Láskorádová. Pak samozřejmě Golden trio, Fred, Goerge a Ginny Weasleyovi, nesmíme zapomenout ani na statečného Nevilla. Postava kterou nesnáším tak je samozřejmě Dolores a v pátém díle to byl i Popletal. Taky bych sem chtěla přidat Scorpiuse z osmého dílu, kterého mám moc ráda!

Do které koleje by mě Moudrý klobouk zařadil a do které se vůbec nehodím? 
Jelikož jsem si dělala na Pottermore testy a vyšel mi Havraspár, tak snad tam. Ta kolej mi nehorázně přirostla k srdci (samozřejmě je tam Lenka, takže jsem byla o to víc nadšená)! Na druhou stranu mám asi nejdále k Mrzimoru, do kterého se absolutně nehodím a ihned po Havraspáru jsem Zmijozel :) 

Jakou podobu má tvůj patron? 
Sice mi na Pottermore vyšlo něco jiného, ale pro mě je můj patron prostě liška! Miluju lišky a to z toho důvodu, že ji mám na záložce už celý rok (ano, používám jednu záložku celý rok).. 

Na jaké pozici by jsi hrála famfrpál? 
Nejvíc mě to asi táhne na pozici chytače, sice by mi chvilku trvalo chytnout zlatonku.. a nebo bych byla pouze přihlížející divák, já na ty sporty stejně tak moc nejsem a na koštěti bych lítala jen pro zábavu - ano, to je super úvaha. 

Oblíbený moment? 
Tohle je můj oblíbený a zároveň nejvtipnější. Samozřejmě je to ta scénka jak se Harry svůdně divá na Cho a přitom vypustí tu vodu z pusy :D z toho vždycky chytnu záchvat smíchu!!! Takže vám sem musím hodit i tu scénu v gifu (ať se taky trochu zasmějeme). Taky miluju tu závěrečnou scénu v sedmém díle! Kdy se prostě odehrává bitva o Bradavice a do toho zní ta úžasná hudba.. 

Nejsmutnější moment, který mě rozplakal? 
Vím že nejvíc jsem brečela když umíral Dobby, ty jeho slova mě vždycky dostanou a jsem citově vyždímaná (ano moje nové spojení pro vyjádření nepopsatelných citů). A to je asi jediné u čeho jsem brečela, pak tedy trochu u Freda (ale vážně málo). 

Jaký je můj oblíbený profesor a nejhorší profesor?
Zřejmě by to byla McGonagallová, Kratiknot, Lupin a ještě mě napadá Křiklan - ehm, vyberte si, tohle je vážně záludná otázka! :) A koho z celého srdce nesnáším? Myslím že Umbridgeová by byla už jedno velké klišé a proto tedy volím jako nejhršího profesora Quirella nebo Trelawneyová (ono jich zase moc nebylo, aby bylo z čeho vybírat..)

Jaký je můj oblíbený předmět a zároveň který nesnáším? 
Asi by to byla obrana proti černé magii, potom formule nebo přeměňování. Předmět který by mě nebavil nebo by mě bavil nejméně.. tak to možná bude bylinkářství s profesorkou Prýtovou (no jo, já na ty kytky moc nejsem). 

Která mrtvá postava mi chybí nejvíc a kterou naopak nepostrádám? 
Fred, jednoznačně Fred! A samozřejmě taky Dobby, jehož smrt mě jako jediná rozbrečela (jak už jsem již v jedné otázce odpověděla..). Smrt kterou nepostrádám je docela těžké vymyslet, ale bude to nejspíš Pošuk Moody (protože jsem skoro ani nepostřehla jeho zmizení). 

Jaký je můj oblíbený zvěromág? 
Tohle bude zřejmě ta nejzáludnější otázka na kterou neodpovím, protože žádného oblíbeného změromága prostě nemám a tečka. 

Jaké je mé oblíbené kouzlo? 
Při téhle otázce je odpověď vždycky jiná, nemám totiž jen jedno oblíbené kouzlo (nebo spíš nemám žádné?), ale dobře mám ráda třeba Mdloby na tebe, Expelliarmus, Lumos, Expecto patronum a taky Accio (prostě klasika). 

Jaký obchod na Příčné ulici bych ráda navštívila? 
To je přeci jasné!! Mým velkým snem je navštívit Kratochvilné kouzelnické kejkle :D a pak tedy Krucánky a kaňoury a Ollivanderův krámek s hůlkami, ale obchod Weasleyovic je první hlavní volba! 


otázky, které jsem vymyslela já: 


Můj neoblíbenější pár (ship) a kdo se k sobě podle mě vůbec nehodí? 
Teď asi teprve poznáte jak moc zvrácená osoba jsem, ale v poslední době mě napadá udělat fanfikci kde by byl Harry a Voldy.. no však určitě víte :D a teď trochu vážněji! Tak třeba mám ráda Lunu a Draca (jelikož miluji spojení havraspáru a zmijozelu, protože jsem sama něco mezi tím) ♥ Jinak žádný ship který bych neuznávala neexistuje.. ať si každý shipuje koho chce (kreativitě se meze nekladou)! :D Koho shipujete vy prosím napište do komentáře!!

Bradavice, Krásnohůlky nebo Kruval? 
Občas jsem přemýšlela zda bych nechtěla chodit někam jinam než do Bradavic. Do Kruvalu bych tedy asi jít nechtěla, ale Krásnohůlky mě trošičku lákaly (ale zas to bylo moc přehnaně krásné). Každopádně Bradavice jsou pořád nejlepší, takže tam zůstanu!

Kouzelnická věc, kterou bych chtěla vlastnit?
Nejvíc bych chtěla Hermioninu kabelku! Kdo by nechtěl sebou nosit celé své bytové vybavení třeba na rodinné kempování? A další věc, kterou chci ale o trošičku méně, je Pobertův plánek :)

Oblíbené kouzelnické jídlo? 
Přímo miluji jídlo z Harryho Pottera (i když jsem ho zatím neochutnala všechno, vlastně jsem ochutnala pouze jedno, ale vím že by mi chutnalo). Měla jsem zatím svůj domácí nepovedený Máslový ležák a na to že byl nepovedený byl dobrý :) takže Máslový ležák (který je mimochodem ideální ke čtení).

V jaké době kouzelnického světa bych chtěla žít?
Je mi jedno že bych byla ve smrtelném nebezpečí, zkrátka chci žít v období kdy Harry bojoval s Voldemortem! Bojovat za dobro až do posledních chvil a prostě být na Harryho straně (samozřejmě bych ráda zůstala celá a naživu).


Tak jo, snad se vám tenhle dlouhý tag velice líbil a pokud se hodně nudíte (tak jako já) tak ho určitě udělejte taky! Už se těším na vaše odkazy na tag v komentářích, tak šup sepsat! :) 

5 komentářů:

  1. Vyplněno, zde k nahlédnutí. http://mishykniznisvet.blogspot.cz/2017/01/harry-potter-tag.html
    Skvělý nápad :D Strávila jsem nad tímhle TAGEM skoro 2 hodiny a přepadl mě nádherný pocit nostalgie ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za vyplnění :) taky jsem nad ním strávila pěkně dlouho, hlavně co se vhodných obrázků týče :D

      Vymazat
  2. Jé, to jsem ráda žes ho vyplnila :) Některý věci je hodně těžký vybrat no :D Ale udělalas mi radost s Fredem :) Jsem ráda, že nejsem jediná kdo ho zbožňuje :) Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda že jsi ráda :D jinak já Freda i George miluju ♥ takže to byla povinnost :) Ty se měj taky hezky a děkuji

      Vymazat
  3. Potterheadka Natka5. července 2018 v 10:04

    Ahoj, tenhle TAG je skvělý. Ve spoustu odpovědích jsme stejné nebo alespoň hodně podobné. Oblíbenou knihu mám taky Fénixův řád, úplně miluju Lenku, Nevilla, dvojčata a Rona, taky jsem nejvíc brečela u Dobbyho atd. Nechce se mi to vypisovat. Jinak já shipuju Rona s Hermionou, Harryho s Ginny, Lily se Snapem, Tonksovou s Lupinem a teď nastává ten problém. Lenku (Lunu) shipuju se třema klukama a absolutně nevím jakého k ní vybrat. Shipuju Lenku s Nevillem, Lenku s Dracem a Lenku s Deanem Thomasem. Já vím jsem divná. Co z duše nenávidím je Draco s Hermionou, Snape s Hermionou, Snape s Harrym, Snape s Brumbálem, Draco s Harrym, Draco s Ronem a Sirius s Remusem. Ten první (Draco+Hermiona)ten ještě není až tak strašný i když ho nesnáším, ale ty shipy (Snape+Hermiona, Snape+Harry, Snape+Brumbál, Draco+Harry, Draco+Ron a Sirius+Remus) mi přijdou už fakt přehnané. Nevadí mi gay páry ale co je moc to je moc. A ano opravdu tyhle páry existují (bohužel). Třeba o shipu Wolfstar (Remus+Sirius) jsem donedávna neměla ani tušení.

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)