čtvrtek 9. února 2017

Knižní přírůstky #11

Zdravím knihomolové! Chtěla bych vám ukázat krásný nový přírůstek do mojí knihovničky, který jsem si v pátek koupila :) Už jsem byla pomalu vyděšená, že knihu nekoupím, protože na dost místech už byla vyprodaná. Naštěstí se přeci jen nějaké to knihkupectví našlo a tak jsem utíkala pro jeden kus z těch pár posledních, nebylo by zrovna super, kdyby mi chyběl prostřední díl Měsíčních kronik a tak mám konečně třetí díl Cress od Marissy Meyer :D

8 komentářů:

  1. Cress je úžasná knížka... :) Ostatně celé Měsíční kroniky jsou dokonalé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Áááá! :D Cress je jediný díl z Měsíčních kronik, co mi ještě chybí. Snad ho dostanu v květnu k narozkám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ Včera jsem si objednala Scarlet, tak snad brzy dorazí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Na túto knihu sa už dlho chystám, zatiaľ som prečítala Cinder a Scarlet a obe sa mi páčili. Verím, že aj táto je rovnako skvelá :-)

    OdpovědětVymazat

Za každičký komentář jsem nesmírně ráda! :)